onsdag 19. januar 2011

Lillebrorrom under arbeid

Foreløpig sover lillebror i mamma og pappas seng, men en gang blir han jo stor (sukk) og da trenger han rom. I og med at det følger en del stæsj med slike små har vi begynt å gjøre klar rommet hans. En del maling har pågått og en del maling gjenstår. Også er jeg på konstant jakt etter en god lenestol, nattbord med skuff og hylle og noe annet hyllegreier. Godt at jeg har noe å se etter på bruktbutikkene.
Her er en liten sniktitt på lillebrors rom og på lappeteppet som jeg syr til ham.





Og i en krok ser det slik ut:



Work in progress.

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 28. desember 2011 kl. 11:31 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Dette ser jo ut som en veldig bra start. Fine farger! Tipper det kommer til å bli helt supert!

Kommentar av Høytrykk — januar 19, 2011 @ 6:11 pm

2.
Ser lovandes ut, Bente. Lykke t videre med arbeidet! ;o)

Kommentar av Randi — januar 19, 2011 @ 6:51 pm

3.
Så utruleg koseleg det blir. Flotte fargar du brukar.
I dag fekk eg pakke i posten!! Tusen takk for garnet!! Litt morsomt for i går sendte eg avgårde ei HV gåve med like nøster i. Morsomt å få dei same i “retur” dagen etterpå. Tusen takk og lykke til vidare med barnerommet.

Kommentar av Torunn — januar 20, 2011 @ 3:47 pm

4.
hei. kor har du kjøpt den røde fluesoppen?
kjempe stilige:)

Kommentar av Mamma — februar 1, 2011 @ 6:12 pm

5.
Fluesoppen er kjøpt på Kremmerhuset. 299,- kroner.

Kommentar av admin — februar 1, 2011 @ 10:46 pm

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden