fredag 14. januar 2011

Snømannen Kalle

Travle tider i heimen. Jeg rydder og rydder og maler og maler og fikser rom til lillebror og forbereder og gjennomfører niårsdag. I går var Nine sin dag og hun ønsket jeg kake som så ut som en mann. Mor syntes at det var bedre med en snømann. Han trengte jo ikke armer og uten armer mindre arbeid.



Selve snømannen er sukkerbrød. Det ene med bjørnebærfyll, det andre med bringebærfyll. Hatten er Toros langpannekake med smørkrem på. Og så mangler det noe. Jeg fikk det litt travelt på slutten og glemte gulrota. Heldigvis smiler han okke som.

I morgen er det barnebursdag og etterpå må jeg sy ferdig kjolen jeg skal ha på meg. Alltid er jeg i siste liten.

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 28. desember 2011 kl. 11:37 , Anonymous Fra gammel blogg sa ...

1.Så utrolig flott kake! Kanskje dette er en idé til 21-årsdagen neste helg

Kommentar av Pringeling — januar 16, 2011 @ 7:23 pm

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden