lørdag 12. februar 2011

Mange kan stave

Og 34 av dem har sendt meg mail med ordentlige ord og noen ord av den kreative typen. I god retteånd har jeg slått opp de ordene jeg var usikker på og jeg har kun godkjent ord, navn og forkortninger som finnes i ordlista og derfor er det noen ord som ikke ble godkjent. De aller fleste hadde også funnet frem til lillebrors navn, Sigurd.

Den som fikk flest rette ord var Tanatrollet. 38 godkjente (og 5 underkjente). Fantastisk at man kan få så mye ut av et navn! Pakke skal være på vei i posten i løpet av neste uke.

Og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger per mail. Jeg setter alltid pris på gode ord.

Vi bor ti minutter på sukkel fra sentrumskjernen i en liten by. Hus rundt oss på alle kanter og rikt dyreliv i hagen. Hver morgen har vi ekorn i hagen og fra tid til annen en bambi (hvilken rase er jeg usikker på). I går, rett før vi fikk gjester, hadde vi en flott gjest i hagen. Han spaserte over plenen og stod lenge bak garasjen får og spiste eføy før han løp nedover veien.

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 28. desember 2011 kl. 11:54 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Du verden så søt liten Bambi! Vi har også slike her vi bor, jeg roter veldig med hva som er dådyr og rådyr, så Bambi er en betegnelse som alle kjenner igjen

Kommentar av Elisabeth — februar 12, 2011 @ 7:12 pm

2.
Det er rådyr. Det er ikke ville dådyr i Norge. Vi bor i skogkanten og får også besøk, men det er sjelden vi ser dem så godt som du! Håper de ikke spiser opp alle løkplantene mine i vår…

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden