torsdag 31. mars 2011

Snøklokkeglede

Det har gått litt trått i mariefamilien for tida. Liten gutt som har vært forkjøla og som sover dårlig, mamma som er forkjøla og som også sover dårlig.

En dag i forrige uke da jeg våknet etter å ha hvilt sammen med lillebror fortalte tenåringen at det stod blomster på trappa. Snøklokker. Nøyaktig slik som jeg ønsket meg. Jeg tuslet ned og fant disse på trappa.


Da jeg snudde lappen fant jeg ut hvem det var fra. Det var min søte nabo, Anne, som hadde vært oppom med dem.


Og mandag kom ei i barselgruppa med noen løker til meg.

8 Kommentarer:

Klokken 2. april 2011 kl. 21:02 , Anonymous Smileull sa ...

Åh, så fine! Minner meg om at det faktisk straks er vår selv om vi snødde ned igjen i dag…

 
Klokken 2. april 2011 kl. 21:03 , Anonymous Johanne Brekkevold sa ...

Så herlig! Det må vi ha i kolonihagen vår siden. Jeg har vært forkjølet i hele 3 uker, godt ikke lillegutt har vært det. Men jeg er lei av den kløen som kommer når jeg legger meg om kvelden.

 
Klokken 2. april 2011 kl. 21:03 , Anonymous myr sa ...

Heldige deg Fine var de.
Ønsker deg en fin kveld
/myr

 
Klokken 2. april 2011 kl. 21:04 , Anonymous Brit sa ...

Verdens snilleste nabo sier nå jeg:) Snøklokker er min yndlingsblomst nr.1

 
Klokken 2. april 2011 kl. 21:05 , Anonymous Johanne sa ...

Jeg har hatt en del problemer med å kommentere hos deg. Ville bare ønske deg god helg og si at jeg har gitt deg en award på bloggen vår:)

 
Klokken 14. april 2011 kl. 11:07 , Anonymous Gunn sa ...

Ååå så koselig da - alltid hyggelig å glede andre

 
Klokken 14. april 2011 kl. 11:07 , Anonymous Dilli sa ...

Fine blomster og fine bilder!

 
Klokken 14. april 2011 kl. 11:08 , Anonymous Iryl sa ...

Så koselig med små oppmerksomheter i hverdagen

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden