tirsdag 14. juni 2011

Et lite streif av hverdag

Før ferie og ny permisjon starter. Jeg har vært på jobb i dag, fredag er siste skoledag før sommerferien og 1. august skal jeg ha ulønnet permisjon et år. Et lite streif av hverdag med lillebror og pappa hjemme. Og mor på jobb. Helt uten elever og knapt en kollega. Bare kasse på kasse for å pakke ned en skole som skal flytte hjem.

Og vel hjemme ble det fiskemiddag og tv-kos for hele familien. Ute regner det kattunger, så da er det godt å være inne. Det blir fint med noen ordentlige hverdager slik at man gjør seg fortjent til ferie.



Hyggelig at så mange har lyst på ei av mine vesker. Og veldig kjekt å høre hvordan dere har funnet meg.

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 14. juni 2011 kl. 20:55 , Blogger LIVS LYST sa ...

Så deilig og bra. Lykke til og kos deg masse med permisjon!!

Liv ;O)

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 22:02 , Blogger Anne Grete sa ...

Vi er visst lærere begge to.. Jeg går også ut i permisjon, men fødselspermisjon jeg da. Gleder meg til over et helt år hjemme!

Klem

 
Klokken 14. juni 2011 kl. 23:36 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Så koselig innlegg... og det bildet, med NYDELIG samling på bordet, inspirerte meg!
Takk skal du ha flinke du :)
Klem May Helen

 
Klokken 15. juni 2011 kl. 09:04 , Blogger Pia sa ...

Åh, så herlig! Jeg er straks ferdig med mitt år med ulønna permisjon. Året har gått fort, og det er vemodig å tenke på at nå skal vesla starte i barnehage. Men det går vel greit. Skal tilbake til lærerjobben, jeg og, men skal ikke jobbe fullt.

 
Klokken 17. juni 2011 kl. 19:08 , Anonymous Kame sa ...

Haha, er det epler i forgrunnen?

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden