lørdag 11. juni 2011

Himmelsk smak på en lørdag

På kaféen vi pleier å gå på her i byen har de en vidunderlig gulrotkake. Både mannen og jeg er veldig begeistra for den og vi har gjort noen forsøk på å bake en som matcher uten hell. I dag googlet jeg meg frem til gulrotkaka til R.O.O.M og den var virkelig et høydepunkt. Saftig, søt, syrlig og en vidunderlig ostekrem (som forøvrig godt kan reduseres med 1/3 i mengde).

Denne bør du prøve!






Vi har kost oss med kake, kaffe mokka og saft på terassen i dag, og da jeg svippet innom NIB i kveld fikk jeg en gledelig overraskelse. Uteplassen vår er med i finalen i juniutfordringen! Det var utrolig stas å lese. Avstemningen foregår her. Jeg blir selvsagt ikke lei meg for stemmer.

 

Etiketter: , , ,

6 Kommentarer:

Klokken 11. juni 2011 kl. 22:32 , Blogger Hanne sa ...

Har du lagt gulerotkake uten å invitere meg:O

 
Klokken 11. juni 2011 kl. 22:39 , Blogger Anne Grete sa ...

Mmmmmm, den så supergod ut!

Gratulerer med finaleplass i uterom konkurransen!

Klem

 
Klokken 11. juni 2011 kl. 23:09 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Nydelig kake...
Og ikke minst nydelig uteplass ;)
Og selve bildet av uteplassen er utrolig fint...
Jeg kan se på det på ny og på ny!
Masse lykke til.
Klem May Helen

 
Klokken 11. juni 2011 kl. 23:28 , Blogger deconordic sa ...

Kaken så helt smashing ut! Fikk veldig lyst til å prøve den. Mums!

 
Klokken 11. juni 2011 kl. 23:46 , Blogger Anne sa ...

Så gøy!!! knallbra :-) Har stemt på deg:-)))

 
Klokken 12. juni 2011 kl. 16:01 , Blogger smileull sa ...

Wooo, den så fantastisk god ut! Og grattis med velfortjent uteplass-nominasjon! :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden