søndag 30. oktober 2011

Loyd hotell i Amsterdam

Da jeg var i Amsterdam tidligere i uka var vi innlosjert på et hyggelig hotell nær havnen og sentralbanestasjonen. Loyd Hotell er et design hotell med alt fra enstjerners rom med bad på gangen til topsuiter.



De reklamerer også med at alle rom er unike, og de tre rommene jeg fikk sett var alle ulike. Malin hadde en litt rar løsning med toalett og bad helt åpent i rommet. Sikkert veldig romantisk med åpent toalett om man er på kjærestetur. Lisbeth, der i mot, var usedvanlig heldig med badekar midt! i hotellrommet. Karbad er jo vidunderlig når man endelig har barnefri. Mitt rom var stort. Hvorfor i alle dager får vi aldri slike store rom når vi er hele familien på tur? Dog var jeg litt overrasket da jeg kom inn i rommet. Litt rart med fliser midt på gulvet.


Men så oppdaget jeg at flisene var badet. Et meget integrert bad.


Og jeg var heldig som hadde toalettet i et skap.


Og en stor seng helt for meg selv. Selv om jeg gruet meg litt til å sove borte fra lillebror var det virkelig deilig med en to meter brei seng helt alene. Luksus!


Og frokosten var super og det beste med den var at jeg kunne innta den uten å mate noen andre enn meg selv.

Etiketter: ,

8 Kommentarer:

Klokken 30. oktober 2011 kl. 09:54 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Wow..nesten FOR kult???
Håper turen og oppholdet var flott!

ha en fin søndag!
Klem

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 10:29 , Blogger gyldenkron sa ...

Så rart hotell? Men sikkert artig. Håper du koser deg

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 10:31 , Blogger Banebakken sa ...

Oi, spesielt men også ganske stilig!! Og så herlig med 2 meter for seg selv og frokost i ro og mak... :)

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 13:14 , Blogger siwi sa ...

Geniale løsinger, og så så deilig med en voksen tur til en kjekk storby da!

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 14:14 , Blogger Jane sa ...

Ha ha.. genialt. Må gå på leting etter bad og toalett. ;0)
Noen av rommene hørtes litt mer praktiske ut enn andre. Selv om man er på kjærestetur syns jeg at å gå på do er litt privat. Greit å gjøre det alene. Hehe.

Strålende søndag til deg
klem Jane

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 15:17 , Blogger amylin sa ...

Hahaha ... så kult og spesielt! Tror kanskje det er greit å bo alene på de hotellrommene.

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 17:56 , Blogger Bondekjerringa sa ...

Ja, det rommet må virkelig være helt unikt! Kunne ikke helt tenkt meg noe slikt hjemme, men ;)

 
Klokken 31. oktober 2011 kl. 21:32 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

Haha så gøy, og rart. Skal til AMsterdam i Desember, og enda ikke bestillt hotel, kanskje dette kunne være noe? Takk for tips ;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden