mandag 28. november 2011

Helt i 100 000 - denne ukas gave fra fru Emma.no

Forrige uke startet jeg feiringen  av mine 100 000 og denne uka er det Fru Emmas interiør og klær som er så hyggelige å gi en gave til en av mine lesere.

Fru Emma er både nettbutikk og slik ordentlig gammaldags butikk som man kan gå inn i. For oss som er så heldige å bo på Haugalandet kan vi besøke butikken hennes i Einervegen 21 i Haugesund. En hyggelig kjellerbutikk med flott atmosfære. Jeg hadde min femtenårige datter med og hun var veldig begeistret for utvalget. Selv tror jeg at det må være det lekreste lageret jeg har sett. Fru Emma vet virkelig å presentere tingene sine.


RL-butikken har, i følge Fru Emmas facebooksider åpent fredag 11-18 og lørdag 11-17. Om du er i byen så bevilg deg gjerne en tur innom.

Det hra også kommet meg for øret at Fru Emma har egen bod på Julemarkedet i Haugesund som starter torsdag førstkommende.


Heldigvis, for alle dere som ikke bor i Haugesund, er Fru Emmas nettbutikk enkel å handle i. Ta turen innom og se på alle godbitene, og kikk litt ekstra på det lekre barnetøyet om du har barn som "trenger" klær til jul.

Fru emma har også en egen blogg som er verdt en titt!



Fru Emma lurte på om det var noe spesielt i nettbutikken jeg ønsket å gi bort i bloggen min, og siden jeg har vært sink-fan siden tidlig 90-tall var valget enkelt. Når jeg i tillegg elsker fat til å dille med lys på bare måtte det bli et fat i sink. Med tilhørende telyskakeformer.

Jeg bare måtte stæsje fatet litt for fotografiets skyld. Dette fatet kunne fint fått bo hos meg.


Og telyskakeformene var det en liten kar som la sin elsk på.


For å vinne disse herlighetene (uten styling og barnehender) slik at du kan fiffe opp selv kan du gjøre følgende ting:


1 lodd for kommentar
1 lodd for å følge mariefriis på Facebook. Du går inn hit og trykker liker.
2 lodd for å linke til gavedrysset i bloggen din. Du kan bruke bildet over her.
2 lodd for å følge Fru Emma på Facebook. Du går inn hit og trykker liker.

Altså seks lodd totalt.

Skriv hvor mange lodd du tar og om du ikke har egen blogg husk å legge ved mailadresse slik at jeg får tak i deg.
 
Trekning fredag 2. desember.


Etiketter: ,

31 Kommentarer:

Klokken 28. november 2011 kl. 13:15 , Blogger The Rose Hypnosis sa ...

Tar gjerne 4 lodd! :) (Kommentar, følger på fjesboken x2)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 13:47 , Blogger Kine sa ...

Jeg tar 6 lodd! :)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 13:48 , Anonymous Hanne V sa ...

Hei. Har også vært sink-elsker i snart 20 år!!:)
Tar tre lodd, et for kommentar og to for å like Emmas!

Hilsen Hanne

 
Klokken 28. november 2011 kl. 13:50 , Blogger Susanne sa ...

6-lodd :-)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 14:21 , Anonymous Pia sa ...

Jeg tar med meg 4 lodd. Og barnehendene er bare nydelige. :) Vennlig hilsen Pia.

 
Klokken 28. november 2011 kl. 15:32 , Blogger Frk.Virrum sa ...

4 lodd...
DEnne butikken så farlig spennende ut...
KLem

 
Klokken 28. november 2011 kl. 15:56 , Blogger eventyrLise sa ...

Jeg kan jo ikke annet enn å bli med på denne :) Følger på facebook er jeg allerede både hos deg og Fru Emma :)
Lagt til bildet i bloggen min, så da tar jeg vel 6 lodd da :) Også håper jeg på litt lykkestøv flakser min vei ;)

Ha en fortsatt fin mandag!

 
Klokken 28. november 2011 kl. 16:09 , Blogger sigfridpettersen63 sa ...

Hei, jeg deltar gjerne med 1 lodd.

sigfridpettersen63@hotmail.com

 
Klokken 28. november 2011 kl. 17:49 , Blogger Laila sa ...

Jeg elsker sink og det fatet var nydelig! Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke :)
Laila
lai-ola@online.no

 
Klokken 28. november 2011 kl. 20:11 , Anonymous Anonym sa ...

Fine gaver:)
Deltar med 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

 
Klokken 28. november 2011 kl. 20:13 , Blogger Kvit balkong sa ...

Jeg tar 4 lodd!

Veldig mye fint hos fru Emma, så gleder meg til å "snoke" litt på bloggen hennes! ;)

stineosa@gmail.com

Stine :)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 20:19 , Blogger Beathe sa ...

Kjempefine:-) Da er jeg med og trekker 4 lodd:-)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 20:43 , Blogger Charlotte sa ...

6 lodd på meg!

 
Klokken 28. november 2011 kl. 21:49 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Eg vil gjerne ha 1 lodd, og takkar for tipset; skal nok innom butikken neste gong eg er i Haugesund :o)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 23:01 , Blogger Rosehagen sa ...

Det fatet er bare nydelig;)
3 lodd til meg.
Så krysser jeg fingrene!!

Ann-M.

 
Klokken 28. november 2011 kl. 23:09 , Blogger Berit sa ...

Da blir det 2 lodd på meg, nydelige ting da.
Her er det bare å krysse fingrene.
KLem

 
Klokken 28. november 2011 kl. 23:27 , Blogger Ranveig sa ...

Heisann ;-))

Flotte bilder du har tatt sjå FruEmma ;-)) Nydelig, flott butikk hu har ;-)

Melder meg på trekningen med 4 lodd ;-))

--Ranveig--

 
Klokken 29. november 2011 kl. 15:58 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg tar 3 lodd :)

Hilde
hekornsa@online.no

 
Klokken 29. november 2011 kl. 16:12 , Anonymous Anonym sa ...

Man blir aldri lei av å se små barnehender utforske nye ting. *smelt*

Mvh Sirkus

 
Klokken 30. november 2011 kl. 10:56 , Anonymous Anonym sa ...

jeg vil være med og trekker 1 heldig lodd ...

KJlem Sissi:)
sis-wen@online.no

 
Klokken 30. november 2011 kl. 21:26 , Blogger Over Regnbuen sa ...

2 lodd til meg :)

 
Klokken 30. november 2011 kl. 22:01 , Anonymous akvinder sa ...

eg tar 3 lodd
1 følge mariefriis på Facebook
2 liker fru emma på facebook

mail adresse:
akvinder82@hotmail.com

 
Klokken 30. november 2011 kl. 22:29 , Blogger Veronica sa ...

Hei hei,
Nydelig giveaway!

Jeg trekker 6 lykke lodd!

Klem

 
Klokken 30. november 2011 kl. 22:56 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

4 lodd til meg :)

Herlige gaver!

 
Klokken 1. desember 2011 kl. 16:20 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg vil være med! Hilde

 
Klokken 1. desember 2011 kl. 16:20 , Anonymous Trille sa ...

Det var flotte saker!

 
Klokken 1. desember 2011 kl. 16:24 , Anonymous Trille sa ...

Ja, og det blir altså fire lodd.

 
Klokken 1. desember 2011 kl. 20:32 , Blogger Åshild sa ...

Fire lodd på meg.

Kjempefin blogg!

 
Klokken 1. desember 2011 kl. 23:52 , Blogger Whitebite sa ...

one 4 me,please;)

 
Klokken 2. desember 2011 kl. 12:20 , Blogger nragnhild sa ...

Hei, så koselig med give-away i advent :)

1 lodd på meg denne gangen

 
Klokken 2. desember 2011 kl. 19:07 , Anonymous Evy sa ...

Jeg er med. Fire lodd.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden