onsdag 23. november 2011

Jeg må ha den søteste bloggleseren i hele verden!

Tidligere i år fikk jeg en fantastisk gave  av en av mine blogglesere. Og mandag kveld ringte telefonen min igjen. - Om jeg hadde lyst på et trillebord i teak. Selvfølgelig hadde jeg lyst på det! Og en liten halvtime senere var jeg lykkelig eier av ett trillebord i teak. Heldige meg. Og snille damen.

Bordet har fått plass med pipa og skal fungere som avlastning for allle prosjektene våre. I skrivende stund er det kurv med syprosjekter, kasser som skal fylles med adventskos og oppå står halvferdig adventstake, svibler på vei til glass og litt til.




Hjulene trenger litt smøring, men det drøyer vi litt. Noen har veldig lyst til å bruke trilla som gåvogn, nemlig.



Og nye ting må alltid utforskes. I alle fall om det inngår klementiner.


Tusen takk til den søteste bloggleseren i verden!

Etiketter: , ,

9 Kommentarer:

Klokken 23. november 2011 kl. 14:51 , Blogger LykkeLee♔ sa ...

e så gøy å lese bloggen din fryd for øyet og øret(vel stemmen i hodet mitt i allefall....

noe eg syns e gøy e at minsten din er like fammel(tror jeg) dom eldsten min(det vil si jeg har bare ett barn)
så kjekt at vi nyte like øyrblikk og utvikling.amming kosing.gåing .litt prating.

kjennte meg veldig igjen i velta blomster når jeg vil ta bilde og barne hender overalt. snuppa mi er like nygjerig.

 
Klokken 23. november 2011 kl. 15:13 , Blogger Pink lady sa ...

WoW! Så heldig du er. Det var et knallfint bord! Og teaken har jo blitt svindyr på Fretex nå, i alle fall her i Bergen sentrum.

 
Klokken 23. november 2011 kl. 16:37 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Lekkert! Passet jo perfekt hjemme hos dere. Heldige du!

 
Klokken 23. november 2011 kl. 17:25 , Blogger Inger Johanne sa ...

Så heldig du er - kjempefint bord! Fantastisk med slike overraskelsar!

Klem

 
Klokken 23. november 2011 kl. 18:59 , Blogger Åpent^hus sa ...

helledussen, går det an??
så heldig du er!

teak-rullebord står på ønskelista mi også.

enjoy!

beste hilsner fra
Åpent hus

 
Klokken 23. november 2011 kl. 19:11 , Blogger Ellen sa ...

Ojojoj, det var fint!! Du er jammen meg heldig, det glir jo rett inn i interiøret ditt. Men det er vel ikke tilfeldig tenker jeg ;)
Ha en fin kveld!

 
Klokken 23. november 2011 kl. 21:38 , Blogger Whitebite sa ...

ojojoj, you lucky bird!
og lucky me, som fant denne knallfine bloggen din!

;)

 
Klokken 24. november 2011 kl. 21:14 , Blogger Margrethe sa ...

Heldige du! Men så mye glede du sprer i Blogglandia, så vil jeg si det er helt fortjent!

 
Klokken 30. november 2011 kl. 23:15 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

AHh herligste bordet, så snill damen er! ;)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden