fredag 25. november 2011

Og vi har en vinner i fredagskvelden

Da var jeg kommet meg hjem fra kosepappapermtur til byen og trekningen har blitt gjennomført hos Random number generator. Og den heldige som får det tøffe brevboksen som AnnaJohanna har gitt bort er Solis. Send meg navn og rykte på mail (sjekk i margen) og så skal du få orden i tingene dine (Kanskje en time rydding fra meg burde være tilleggsgave. Knis.)

Heng med neste uke. Da er det flott gave fra Fru Emmas interiør og klær som gies bort.

Og fredagskvelden er på gli her i heimen. Pizzadeig på gang.


Lysene er tente.


Og lillebror vil gjerne ha det som står på bordet.


Fin fredag!

Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 26. november 2011 kl. 02:12 , Blogger Susanne sa ...

Gratulerer til den heldigge vinneren!

Utrolig koselig dere har det hjemme, å for en søt liten sjarmør :-)
Ha en fin helg videre!

 
Klokken 26. november 2011 kl. 19:28 , Blogger Solveig sa ...

1000 takk :-D ser jeg er den heldige vinneren :-)
Solveig Aase Larsen, Haugaleite 40, 5515 Haugesund

 
Klokken 26. november 2011 kl. 20:30 , Blogger marie sa ...

Jeg tror jammen meg det er like lang vei til døra di om til postkontoret.

 
Klokken 27. november 2011 kl. 18:30 , Blogger Margrethe sa ...

Fine bilder. Jeg vil også ha sånn glass med kvist i på sånn kjøkkenbord på sånn kjøkken!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden