torsdag 29. desember 2011

Slik var 2011 - en kavalkade

Da har jeg endelig samlet hele 2011 i en blogg. Både innlegg og kommentarer. Årets kavalkadeinnlegg er årets innlegg nummer 189. Ett pent tall, synes bloggaren sjøl.

Interiørmesisg har det skjedd mye hos familien Friis. Bare se:






Jeg har deltatt i flere utfordringer hos NIB.


Å bli nominert til årets blogger i familie og interiørsjangeren var stort for ei dame fra en liten by.



Og laget mat. Igjen og igjen og igjen.


Og familien har vært med i bloggen i år også.


Og jeg har (med god hjelp av mannen) vært kreativ.


Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger i 2011 og takk for ett hyggelig bloggfellesskap til dere medbloggere.

For året 2012 håper jeg på et hyggelig bloggfelleskap blant lokale (interiør)bloggere på Haugalandet (og nærområdene) og derfor laget jeg ei FB-gruppe for en tid tilbake. Ikke den helt store aktiviteten enda (vi er ikke så mange enda), men er du i målgruppen legg deg til her. Og har du lyst til å være med å arrangere bloggtreff er det bare å si i fra.

Etiketter: , ,

8 Kommentarer:

Klokken 29. desember 2011 kl. 15:49 , Blogger Anne sa ...

Masse fine bilder :-)

 
Klokken 29. desember 2011 kl. 16:21 , Anonymous Anonym sa ...

Jeg har koset meg masse på besøk inne hos deg i 2011. Kjempefin og inspirerende blogg med flotte bilder!
Godt nytt år!
Hilsen Alexandra

 
Klokken 29. desember 2011 kl. 16:44 , Blogger Med et lekent sinn / With a playful mind sa ...

Herlig bildekavalkade, så fint satt sammen! ;) Utrolig hva man har rukket, nå fikk jeg lyst til å se nærmere på hva 2011 har brakt med seg over hos meg også. Tenk snart er det et nytt år! Romjuls dagene går altfor fort!

Må bare si at jeg liker bloggen din så godt å setter alltid STOR pris å komme inn til deg å lese om dine siste påfunn ;)


Klem Mumsi

 
Klokken 29. desember 2011 kl. 19:12 , Anonymous Anonym sa ...

Flotte bilder! Selv er jeg jo helt ny på bloggfronten, men gleder meg til å starte 2012 i blogglandia :)

 
Klokken 29. desember 2011 kl. 19:20 , Blogger 24 sa ...

nydlige bilder du deler, og for eit flott hjem :)
la meg til på facebook sida" interiørbloggere haugalandet", for vi har nemlig snakka om "bloggepils" på stord. Eit lite treff, info vil komme om litt :)

Godt nytt år :)

Henriette

 
Klokken 29. desember 2011 kl. 20:04 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Det har vært herlig å følge deg! Takk foir alt du har delt med oss. Gleder meg til å følge deg videre i 2012. Godt nytt år!

 
Klokken 29. desember 2011 kl. 21:48 , Anonymous minon sa ...

Mange fine bilder av flotte prosjekter! Det er kjekt å samle det på den måten for da får man oppsummert året på en måte.

Jeg har laget årskavalkade for trim, men tror jeg skal lage for hobbyprosjektene også for det har blitt litt i løpet av året :)

Ønsker deg en fortsatt kreativ uke og mye spennende for det nye året :)

 
Klokken 31. desember 2011 kl. 03:00 , Blogger Whitebite sa ...

herlige bilder, ser ut som et innholdsrikt år!
Ha en flott nyttårsfeiring! klem:)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden