onsdag 25. januar 2012

Barneloppis.no - et gavedryss

I går dumpet det en pakke ned i postkassen min (Ok, det var ikke pakken, men hentelappen som dumpet ned i postkassen min, pakken måtte jeg på Rimi for å få tak i.). Inni pakken var det godibags fra Barneloppis.no. Barneloppis.no er et interaktivt loppemarked for brukt og håndlaget innen barnerelaterte ting.

Barneloppis.no har, sammen med sine sponsorer, laget en goodiebag. Selve bagen er gjenbruks og super til gymtøy, biblioteksbøker, handlenett eller hva du nå trenger å ta med deg fra et sted til ett annet.

Gjett om det var spennende med goodiebag!



Innholdet varierer, og dette fikk vi:


Jeg fikk to ekstra goodiebags. Den ene fikk min barselklubbvenninne, Veronica. Hun er goodiebagdrånningen til treffet vi to arrangerer på Haugalandet første helga i februar. Den andre skal en av mine lesere få.

Hvordan sikre seg en goodiebag fra Barneloppis.no?

1 lodd for kommentar
1 lodd for å like Barneloppis.no på FB. Trykk her!
1 lodd for å dele denne posten på FB. Trykk på FB-tegnet under innlegget.

Om du ikke har egen blogg legg ved mailadresse.

Trekning fredag 27. januar av dagens bursdagsbarn som blir 39 år (og det er ikke meg, jeg er nemlig myyyye yngre.).

Etiketter: ,

15 Kommentarer:

Klokken 25. januar 2012 kl. 17:36 , Anonymous Anonym sa ...

Nå har ikke jeg så små unger, men regner likevel lykken står meg bi, da vet jeg hvem som skal få den av meg igjen.

Mvh Sirkus

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 18:09 , Blogger Ranveig sa ...

Så kjekt å få overraskeslses pakke i posten da ;-))

Blir med i trekningen din med 3 lodd ;-)) -- kommentar, liker og delt ;-)

Ha ein fine kveld og eg krysse fingrene --tvi, tvi. Fredag har også min søster og tante jente bursdag ;-)

Klem fra Ranveig

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 18:20 , Blogger Hanne sa ...

Då har eg delt, kommentert og likt. Så då har eg tre lodd. Hilsen lillesøs!

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 18:36 , Blogger Whitebite sa ...

one 4 me!

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 19:47 , Anonymous siri sa ...

Har lyst på: vitaminer, gråtassdvd, og et barn som pusser tennene selv :)

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 20:08 , Blogger eventyrLise sa ...

Dette må jeg jo bare være med på. Liker allerede barneloppis på facebook. Gjort det siden de var nyoppstartet :)

Har delt på facebook, så da blir det vel full pott da. Full lykkepott kanskje? :)

Ha en fin kveld!

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 21:23 , Blogger Kine sa ...

Åj heldiggriser! Får håpe jeg er like heldig :) 2 lodd til meg!

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 21:28 , Blogger Over Regnbuen sa ...

3 lodd til meg, krysser fingrene :)

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 22:20 , Blogger Hilde. sa ...

3 lodd til jeg, krysser fingrer og tær. :)

Hlrm fra Hildehg

 
Klokken 26. januar 2012 kl. 00:24 , Blogger reSIRIkulert sa ...

Så spanandes! 2 lodd til meg :o)

 
Klokken 26. januar 2012 kl. 00:29 , Anonymous Anonym sa ...

Hei!!

Jeg vil gjerne være med og trekker 1 lykkelodd...

Klem Sissi
sis-wen@online.no

 
Klokken 26. januar 2012 kl. 07:14 , Blogger Venke Synnøve sa ...

3 lodd til meg og...spennande me forundringspakke :) Likte lillelørdag-aktiviteten din..kanskje me må prøve d ein dag :)
Ha ein fin torsdag!

 
Klokken 26. januar 2012 kl. 21:21 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Ønsker meg en slik :)

 
Klokken 26. januar 2012 kl. 21:32 , Blogger 24 sa ...

blir med i siste liten :) såg ut som ein gøy pakke !

2 lodd til meg !

henriette

 
Klokken 27. januar 2012 kl. 09:43 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Prøver lykken hos deg igjen jeg, med 2 lodd :)
Spennende premie...
Gratulerer med dagen til den som fyller året ;)
Klem May Helen

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden