onsdag 21. mars 2012

Når tiåringen er borte fikser mamma på rommet hennes

Nine, ti år, har dratt en uke til Gran Canaria (hun har voksne med seg, altså) og jeg har fortsatt oppgraderingen (og ryddinga) av rommet hennes. For en liten måned siden fikk veggen bak senga tavlemaling. Veldig vellykket og den unge damen lager nye kunstverk hele tida.

Stabelen med kister og koffert innholder de siste lekene tiåringen har på rommet. Det er tiåringen selv som har skrevet på tavla før hun reiste.


De åpne hyllene har nå fått skapdører (kjøkkenskap). Så kan den unge damen ha rotet bak lukkede dører.



Her bor ei begynnende jålejente.


Den fineste skrivepulten av de alle. Et gammelt kateter fra min jobb. Nå jaktes det etter rørstol med rødt skaisete.


Sånn, frøken Nine. Nå kan du få se hva mamma har gjort. Detaljer kommer senere for alle dere andre.

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 21. mars 2012 kl. 20:57 , Anonymous BERIT LINDANGER sa ...

...kjempefint ,,,,er skapene fra ikea el kvik ....eg liker og kjøkkenskap som oppbevaring .sparer golvplassen ,,,,skal nå montere 6 skap i min lille bod på 2 kvadrat ...systen er en dyd .................TUSEN TAKK FOR EN SUPERFIN BLOGG GLEDER MEG HVER DAG TIL OPPDATERINGER..

 
Klokken 22. mars 2012 kl. 20:45 , Anonymous Mari og lillegutt sa ...

Så fint rom :) Likte skrivebordet :) Ha en fin kveld :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden