torsdag 22. mars 2012

Utfordring - kreative rammer

Frøken og Fru, tidligere kjent som Snikkerbuo, har utfordring om kreativ bruk med rammer. Om jeg har vært så forykende kreativ er jeg usikker på, men siden det er med rammer tillater jeg meg å være med på utfordringen. *vill og gal*

Du trenger ett stykk ramme uten glass og bakstykke, en magnetisk plate med plastbelegg fra  blikkenslageren (finnes i alle fall i hvitt og svart, muligens flere farger også). Ram inn plata og vips så har du magnettavle. Ramma males selvsagt i den fargen du vil.

Frøken Nine har magnetisk tavle over skrivebordet. Tidligere har jeg prøvd meg på magnetmaling uten å være fornøyd, så da ble dette en super løsning.



Magnetbokstaver til å skrive små hilsener eller beskjeder.



Vil du ser flere kreative rammer? Ta en titt her!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 22. mars 2012 kl. 19:58 , Blogger Flittige Fruer sa ...

Genialt! :) Nydelig ramme og farge!

Mari

 
Klokken 22. mars 2012 kl. 22:17 , Blogger 24 sa ...

kjempe god ide :)
kjekt at du er med på utfordringa.
Koslig jenterom, blir kjekt å komme heim til så flott og ryddig rom for 10 åringen din :)

Ha ein fin kveld videre,
eg klarar ikkje lausriva meg i fra pcen i kveld. E`so mongen kjekke bloggar :) Og din e `ein av dei :)

henriette

 
Klokken 23. mars 2012 kl. 22:05 , Blogger deconordic sa ...

Kjempefint ble det!!

Klem og riktig så god helg til deg og dine

 
Klokken 24. mars 2012 kl. 13:47 , Blogger Huldra sa ...

Røfft, og meget smart. Likte fargene og måten det var satt opp på i rammen. Godt å få en daglig påminnelse om at man er bra! Noen dager trenger man det litt ekstra, og da smiler den mot en her. :)

Lykke til fra Huldra :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden