onsdag 25. april 2012

Ferdig!

Jeg har brukt noen timer i dag på å shine, så nå er gangen ferdig. Ny farge, nye skap og et intenst ønske om at minst mulig står utenfor skapene.


Skapene var nummererte da jeg kjøpte den. I tilfelle de tre eldste ikke husker hvilket nummer de er i rekken har de fått navnet sitt på skapet.



Inni skapene skal skolesekkene også stå. Jeg har en plan om hyller i bakkant. Skapene er 60 dype.


Fra ytterdøra og mot stua.




Skyvedørsgarderoben malt med tavlemaling.


Ambisjoner skal man ha.





Mamma og lillebror.


Dette bildet fikk meg til å skjønne at vi trenger ny gulvmatte.


Tørre fakta:

vegg malt med lady vegg 10, B-base, S4502-Y
Skydørsgarderobe fra Elfa, rimligste type dører som kan males.
Tavlemaling fra Biltema.
Stålskap kjøpt brukt (Affi).

Etiketter: , ,

23 Kommentarer:

Klokken 25. april 2012 kl. 18:53 , Blogger lise sa ...

Fine skap, like som våre - ser det ut til. Våre unger må klare seg uten navn på, men det har gått veldig bra så langt. ;-)

 
Klokken 25. april 2012 kl. 19:06 , Blogger Lisbeth sa ...

Himmel så utrolig bra det ble. Sånne skap kunne virkelig jeg også tenke meg. Stilrent, lekker og veldig Friis! Godt jobba!!

 
Klokken 25. april 2012 kl. 19:13 , Blogger Pink lady sa ...

Flott gang!
Kule skap og fine mørke vegger :)
Enjoy!!

 
Klokken 25. april 2012 kl. 19:45 , Blogger Unknown sa ...

Dritfint!
Vil og ha sånne skap, åååå!

 
Klokken 25. april 2012 kl. 19:57 , Blogger Hauge sa ...

Finfint! Eg har lenge lengta etter slike skap! Misunnelig!!!

 
Klokken 25. april 2012 kl. 20:06 , Blogger Høytrykk sa ...

Å, herlighet, for en fin gang!! Skapene er både praktiske og kule. Og veldig fint gulv! Og de søte miniskoene da... :)

 
Klokken 25. april 2012 kl. 20:47 , Blogger KROnPRINSESSENE sa ...

Knall-fin gang og de skapene er virkelig prikken over i-en ;)
Flink har du vært!
Deilig med orden. Håper det varer hi, hi.
Klem May Helen

 
Klokken 25. april 2012 kl. 21:03 , Blogger små og store drømmer sa ...

Superfint :)
Skulle gjerne hatt de skapene i gangen selv.
For øyeblikket er det ikke mulig å plassere noe som helst skap i gangen vår, men er jo lov å drømme til en eventuell senere mulighet skulle by seg :)

 
Klokken 25. april 2012 kl. 21:05 , Blogger tonje boganes sa ...

Knallfint!
Likte skapene. Fargen var utrolig fin. Og tavlemaling på skyvedørsgarderoben var en lur idè!!
Likte gulvmatta di også jeg. Hvor har du kjøpt den?

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

 
Klokken 25. april 2012 kl. 21:26 , Blogger Øyeblikk sa ...

Dette var toppers, Marie! For ein kjekk gang, lekker farge du har brukt på veggane. Og golvet var også heilt i "mi gate" :) Herlig at mammsen og lillebror har like sko, no må eg berre få kjøpt meg Converse eg også, no er det jo vår. Naboen har klipt plenen jo, og DET er vårlyd det :)

Klem Eli

 
Klokken 25. april 2012 kl. 21:36 , Blogger Fru Usken sa ...

kanonfint altså! fy søren!! jeg og vil ha sånne skap!!! dritkule rett og slett:)))
heldigen!
nyt den nye og ryddige og fantastiskt fine gangen din så lenge den varer:)
klem june.)

 
Klokken 25. april 2012 kl. 22:03 , Blogger marie sa ...

Tonje: matta er fra Living.

 
Klokken 25. april 2012 kl. 22:05 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Så fint det var blitt :-)
Knall stilige skap!

 
Klokken 25. april 2012 kl. 22:39 , Blogger Anette - Opalveien - sa ...

Kjempefine skap!! Og veldig stilig gang :-) Heldige du:-)

 
Klokken 25. april 2012 kl. 23:20 , Anonymous Anonym sa ...

Kjempeflott med de tøffe skapene mot den mørke veggen!!!
Ha en fin dag! Hilsen Alexandra

 
Klokken 26. april 2012 kl. 08:50 , Blogger Anette {foreldremanualen} sa ...

Utrolig lekkert! :-D

 
Klokken 26. april 2012 kl. 09:32 , Blogger Frk.Fryds Hverdagsgleder sa ...

Lekkert :))

Slike skap skulle jeg gjerne fått tak i :))

 
Klokken 26. april 2012 kl. 11:57 , Blogger Martha sa ...

Fiiine bilder:)
Jeg har og et slikt skap som venter på å komme på plass..på loftstuen..må bare male gulvene først..

:)

 
Klokken 26. april 2012 kl. 12:23 , Blogger Vivvi sa ...

Gangen ble knallfin!!! Har sååå lyst på sånne skap..men har ingen plass å ha di!! Grattis me ny gang! Ennå kjekkare å komma hjem nå!!

 
Klokken 26. april 2012 kl. 15:34 , Blogger Flittige Fruer sa ...

Utrolig stilig!! :) Og så fine sko ved siden av hverandre, koselig!

Har også lyst på slike skap! ;)

Mari

 
Klokken 26. april 2012 kl. 23:44 , Blogger Whitebite sa ...

utrolig fint!!!
og så praktisk..

 
Klokken 27. april 2012 kl. 09:47 , Blogger Katrine Anita sa ...

Så flott det ble! Du har all grunn til å være fornøyd! Stilige skap var det også! Ønsker deg en magisk helg. Klem.

 
Klokken 27. april 2012 kl. 19:40 , Blogger Rene Linjer sa ...

Så tøfft det ble! Ønsker deg en finfin helg. Klem fra Lene som har flyttet fra Vallerskogen.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden