fredag 18. mai 2012

I skuffer og skap

Søster Anne har fått med seg at jeg har et hjem fullt av ting og tang og har derfor invitert meg med på å dele stand på Retromarkedet i Haugesund i morgen. Jeg har ryddet frem fra både her og der og funnet restlager med hjemmelagede ting.

Hos meg kan du blant annet kjøpe:

Tøffe bilder fra lærebok fra sekstitallet.


Sengtøy og duker.


Bøker.


Hylle.


Gutteklær i små størrelser.


Og mye, mye mer.

Ta turen innom Rådhusplassen i morgen mellom 12-16.

Etiketter:

7 Kommentarer:

Klokken 18. mai 2012 kl. 20:14 , Blogger Monstermønster sa ...

....og skulle du ikke få avsetning på Alt om håndarbeidepermen, så er det en strikkeblogger som gjerne kjøper den via post. *rekker opp hånda*

 
Klokken 18. mai 2012 kl. 20:19 , Blogger Lisette sa ...

Takk for 17.mai hilsen i går;) God helg til deg, Marie....

 
Klokken 18. mai 2012 kl. 21:50 , Blogger Lunamon sa ...

Å du verden for noen flotte sengetøy du skal selge... *sukker* Kan du selge via bloggen eller? *spør pent* Ønsker veldig veldig mye.

 
Klokken 18. mai 2012 kl. 22:37 , Blogger Johanna sa ...

asj, eg e på jåbb eg då.. :/ Har kjempelyst å gå !!

 
Klokken 18. mai 2012 kl. 23:36 , Blogger smileull sa ...

Dere haugalendinger altså... Så mye morsomt dere finner på! Skulle gjerne vært der. Lykke til! :)

 
Klokken 20. mai 2012 kl. 20:58 , Blogger Eldbjørg - Livet i Brattebakken sa ...

Åhh, her skulle jeg gjerne vært ser jeg... Men kanskje litt langt en søndag formiddag :)

Håper du har hatt en strålende dag på marked :)
-Eldbjørg-

 
Klokken 21. mai 2012 kl. 21:18 , Blogger Myke minutter sa ...

Min mor har det gule sengetøyet med brune prikker - og bruker det fortsatt, hihi... Fin mandagskveld! Klemmer

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden