lørdag 15. september 2012

Selvtilfreds så det holder

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er slik at når jeg har fikset til noe jeg er fornøyd med kan jeg ikke se meg mett på det. I midten av august ble arbeidsrommet mitt ferdig, og hver gang jeg går forbi det bare må jeg nyte synet av mitt rom. At jeg ikke har kommet på at skapdører er smartere enn åpne hyller før nå. Det er så herlig når det ser ryddig ut!

Her er det jeg ser hver gang jeg passerer rommet:



Høstens favoritter; ulljakke fra HM og skoleveska mi. Nå ønsker jeg med støvletter i samme farge som skoleveska. Frøkenveskefarge. Min frøken fra barneskolen hadde også den fargen på skoleveska si.


Pute fra Skeidar. En av tingene jeg kjøpte for gavekortet jeg vant for tredjeplassen i NIB-utfrdringen i juni. Lampe og stol fra Ikea, syskrin er arv etter mannens farmor og metallkruset er tidligere skolefrokostkrus.



Sa jeg at jeg er veldig fornøyd med arbeidsrommet mitt?

Etiketter:

19 Kommentarer:

Klokken 15. september 2012 kl. 20:53 , Blogger Stines Hjem - Livet på landet sa ...

Kjempefint!!!

 
Klokken 15. september 2012 kl. 20:56 , Anonymous Anonym sa ...

Flott!! Hvor har du kjøpt vesken? Tiril

 
Klokken 15. september 2012 kl. 20:57 , Blogger marie sa ...

Vesken er kjøpt i Pisa.

 
Klokken 15. september 2012 kl. 21:17 , Blogger små øyeblikk med cams sa ...

Nydelig!!
God lørdagskveld til deg og dine :)
Klem Camilla

 
Klokken 15. september 2012 kl. 21:29 , Blogger November- symra sa ...

Heldige deg som er ferdig med eget arbeidsrom. Jeg er ikke kommet igang ennå, men dette inspirer skikkelig!

 
Klokken 15. september 2012 kl. 21:40 , Anonymous christine sa ...

Kjempefint arbeidsrom Marie. Eg må bara få rydda mitt skikkelig først, så er mitt også i orden igjen.

 
Klokken 15. september 2012 kl. 21:49 , Anonymous Anonym sa ...

Nydelig arbeidsrom,lyst og lekkert:)herligt med eget arbeidsrom!
Fin lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

 
Klokken 15. september 2012 kl. 22:35 , Blogger et kjært hjem sa ...

Lekkert arbeidsrom!! Ja skapdører er mye "ryddigere" enn åpne hyller! Deilig med orden!!
God kveld ;)

 
Klokken 15. september 2012 kl. 23:04 , Blogger Livet i Metbäcken sa ...

Sånn er jeg også! Ser og ser og ser, oooog smiler og smiler og smiler :D Lovt til å være fornøyd med det man har ordnet :)) Du kan godt komme å ordne arbeidsrommet mitt også! Har masse hyller og bordplass, men er så rotete, at man såvidt kommer inn døra! Klarer aldri å få det ordentlig ryddig og holde på det!!

Ønsker deg ei fortsatt fin helg!

Klem fra Landlivets Lykke

 
Klokken 15. september 2012 kl. 23:49 , Anonymous Sulvis sa ...

Flott rom! Du er dyktig!

 
Klokken 16. september 2012 kl. 09:13 , Blogger Yvonne sa ...

Så lekkert det ble!! ha en fiiin søndag! Klem fra Yvonne.

 
Klokken 16. september 2012 kl. 09:38 , Blogger Miss Susie and the Bandits sa ...

Kjempefint.
Skjønner godt at du trives der ;-)
Riktig god helg!
Har forresten lagt meg til som følger ;-)
Klem
Susanne

 
Klokken 16. september 2012 kl. 15:18 , Blogger Skrinet mitt sa ...

KJEMPEFINT !!!
Du er flink :)

 
Klokken 16. september 2012 kl. 22:39 , Blogger Haust sa ...

Utruleg fint arbeidsrom!!! Eg vart inspirert!

Ha ei god veke! :)

 
Klokken 16. september 2012 kl. 22:51 , Blogger Elisabeth sa ...

Dette er den type rom man liksom blir dratt inn i og vil være i - lenge :)
Jeg deler arbeidsrom med mannen, og han er ikke så opptatt av ryddighet og orden. Tingene hans flyter liksom fort inn på mitt område, og helheten er ikke så tiltrekkende at man ønsker å tilbringe så alt for mange timer der inne ;)

 
Klokken 17. september 2012 kl. 10:07 , Blogger smileull sa ...

Jeg skjønner VELDIG godt at du er superfornøyd med det rommet. Det var virkelig flott. Jeg likte særlig stolen med puta, veska, skapdørene, syskrinet, vinduet, gulvet og lampa. Eh, alt, egentlig. Et lite tips ang. støvletter: Jeg kjøpte slike støvletter fra Wonders i fjor. Veldig tøffe, og med ganske myk såle slik at det går an å gå på dem selv om de er høyhælte.

 
Klokken 17. september 2012 kl. 11:34 , Blogger Fru Usken sa ...

kjempefint! du har all grunn til å være fornøyd:) å så herlig at du er det og da!
klem:)

 
Klokken 17. september 2012 kl. 15:18 , Blogger Fru Andersen sa ...

Veldig fint rom! Du har god grunn til å være fornøyd ;-)

God uke til deg!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 19:05 , Blogger Jessica Hubow sa ...

Hei, finner jeg disse delene svært vakker og interessant.Jeg vet noen ganske bra, og jeg håper du liker.
http://www.brabbu.com/upholstery/oto.html

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden