lørdag 20. oktober 2012

Sweet sixteen

Jeg vet at det er vanskelig for dere andre å skjønne, men unge meg er altså mamma til en sekstenåring. En temmelig nybakt en. I går feiret hun dagen med gode venninner og jeg bare måtte knipse litt før vi måtte finne oss et annet sted å være.


For hønemødre som synes at levende lys på hjemme alenefest er skummelt er lyslenker perfekt. Disse er fra Clas Ohlson og kommer til å bli brukt i jula også.
 

 
Og selv om man er seksten år er rosa en fin farge.
 
 
Bursdagsbarnet har bakt sin egen kake, dekket bordet selv og laget maten. Fint for oss voksne.
 
 
 
 

Etiketter: ,

16 Kommentarer:

Klokken 20. oktober 2012 kl. 13:20 , Blogger Pia sa ...

Grattis med sekstenåringen! Håper festen var vellykka!

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 13:44 , Blogger Hauge sa ...

Fin sekstenåring du har i hus! Og vakkert bord!!

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 13:54 , Blogger Kari Anne Marstein sa ...

Tipper dette blir en bra fest! og for en fantastisk kul kake, den må jeg legge under pinterest-oppskriftstavla mi med en gang!!

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 13:54 , Blogger Lunamon sa ...

Gratulerer med 16 åringen. så nydelig bord hun har dekket, kjekt å se at sånt går i arv.

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 14:11 , Blogger Kine sa ...

Såå fint! Gratulerer!

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 14:33 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så masse med 16 åringen,vakker jente du har:)
Flott pynta bord,stas det å bli 16 år!
God klem fra Lillian

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 14:35 , Blogger November- symra sa ...

Sukk, den som kunne feire 16 årsdagen med rosa servietter, rosedryss, og rosa bombekake med sjokoladerenner. Gratulerer med dagen til både datter og mor! Oppskriften på kaka håper jeg hun deler, ser fantastisk ut!

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 14:39 , Blogger Bravo sa ...

Herlig kake og nydelig dekket bord! Håper hun fikk en fin feiring.

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 16:04 , Blogger Karianne Vikse sa ...

hei grattis med 16 åringnen,
Kaken er så tøff, jeg lagte en slik i sommer..men så flink jente du har da så har ordnet selv.
Som mor som datter..
God lørdag til deg og dine
Klem fra karianne

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 17:37 , Blogger Fine Friminutt sa ...

Gratulerer så mye med 16-åringen! Min eldste ble 14 i sommer, jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg kan ha en så stor gutt. Når han i tillegg rager 1,82 cm over bakken og bruker 44 i sko - ja da er det enda mer uforståelig... men så gøy også da: selvsagt-). Den kaka der er faktisk den fineste og kuleste kaka jeg noensinne har sett! Forsatt fin lørdag til deg og dere:-)

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 21:58 , Blogger Pink lady sa ...

Gratulerer med dagen hennes!!!
Så lekkert pyntet og kjempekul kake!!! Flink jente du har:)

God helg videre;)

 
Klokken 20. oktober 2012 kl. 23:07 , Blogger Linn sa ...

Wow, for en kake!:) Flink 16-åring.

 
Klokken 21. oktober 2012 kl. 11:53 , Blogger Unknown sa ...

ja tenk at du har ei så stor jente!
digga den der kaka! :)

 
Klokken 21. oktober 2012 kl. 20:38 , Blogger Fru Fjeldhammer sa ...

Så lekkert og veldig kul kake!
Gratulerer til begge barna!
klem

 
Klokken 22. oktober 2012 kl. 18:29 , Blogger salige lavendel sa ...

Den kaka var superkul og litt utenom det vanlige, herlig!!

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 10:23 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Gratulerer så mye med 2 og 16 åring :D Flott bord og superkul kake!!!!
Klem Tove

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden