søndag 16. desember 2012

Sekstende - bountysjokolade

Mens mor har senebetennelse og får lite eller ingenting gjort har heldigvis familien en sekstenåring som virker og lager godbiter slik at hennes mor kan fetes opp som julens gris. Før helga laget hun bountysjokolade. Jeg var litt skeptisk, jeg har nemlig aldri vært kokosdame. Jeg er ikke skeptisk lenger. Jeg er hekta!



Vil du også bli hekta? Oppskrift finner du her. Vi oppbevarer våre i fryseren. Det gjør dem, om mulig, enda bedre.

 

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 16. desember 2012 kl. 22:17 , Blogger Kvit balkong sa ...

De så kjempegode ut! Flink datter du har!
Får kanskje prøve meg på dem en dag ;)
God bedring til deg!
Klem <3

 
Klokken 16. desember 2012 kl. 22:46 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Jeg er heller ikke en kokosdame, etter at jeg forspiste meg på en hel pose med små-Bounty i 1982, ha ha ha.
Men jeg tror jeg er i ferd med å komme over den traumen for nå blei jeg veldig frista. :-)

 
Klokken 17. desember 2012 kl. 12:06 , Anonymous Anonym sa ...

Åh, det så utrolig godt ut! :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden