mandag 21. januar 2013

En kveld på IKEA Haugesund

For en liten stund tilbake leste jeg denne meldingen på FB-sida IKEA til Haugesund:

IKEA Norge har kontaktet oss fordi de vil tilby et knippe fra vår Facebook-gruppe en unik IKEA-kveld hjemme i sin egen stue. Rett og slett fordi de setter pris på at vi engasjerer oss for å få et nytt IKEA-varehus i vår region. Datoen for arrangementet er 21 januar og stedet er altså hjemme hos en av de som melder seg frivillig her på FB-veggen. I løpet av IKEAs hjemme hos-kveld har vi blitt lovet morsomme IKEA-konkurranser, kjøttbollespising og en livedemonstrasjon av IKEAs netthandel av en interiørekspert på et IKEA-varehus. Hvis du har lyst til å ha IKEA-kvelden hjemme hos deg, sammen med en hyggelig gjeng med andre IKEA-forkjempere i denne FB-gruppa, legg inn en kommentar her, så kontakter vi den utvalgte veldig snart. Dette blir gøy folkens! ;)

Uten å tenke meg om fortalte jeg at jeg liker å ha gjester og at de var velkomne hit. Og i dag kom de. Ikea og en haug med ukjente som også kan tenke seg IKEA til Haugesund.

Om du har passerte huset mitt i kveld er det ingen tvil om at IKEA Haugesund er hos meg. Knis.


Det ble en hyggelig kveld med kjøttboller, demo av IKEAs sider på nett, skyping med interiørdame i Oslo, IKEAquiz (den var vanskelig, den) og goodiebags med lys, servietter med mer. Veldig moro og mange fine damer som jeg ikke hadde møtt før.

Jeg lurer på hvem som skal komme og lage middag på kjøkkenet mitt i morgen? Jeg kan nemlig fint venne meg til noen som lager mat og rydder etterpå.






Dessverre er IKEA Haugesund nå stengt. men kanskje, en gang i fremtiden, vil de åpne i andre lokaler enn mitt hjem? I mellomtidenfår vi bruke IKEAs nettbutikk og ta turer til IKEA Forus. I nøden spiser Fanden fluer.

Etiketter:

6 Kommentarer:

Klokken 21. januar 2013 kl. 23:32 , Blogger Hauge sa ...

Tihi! Du er meg ei fin ei! Tar gjerne ein tur med deg til forus i vinterferien!

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 00:17 , Blogger smileull sa ...

Hahaha! Så fantastisk bra! :-D Vi gleder oss til IKEA kommer hit til Vestfold om bare få år. Inntil da er det jo ikke SÅÅÅÅÅÅ langt til Slependen heller. ;-) Ja til kjøttbullar!

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 07:28 , Blogger frøkenliten sa ...

så gøy!! åsså fekk du d me allti har me åss him i påsen derfra; lys å serviettar :)

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 08:05 , Blogger Valheim gard, landliv i Ryfylke sa ...

Så kjekt då ! Heldigen - ikkje mangen som får Ikea heim i ståva ;)
Sprekt gjort av deg å stilla opp på det :)

Ønsker deg ein fin dag!

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 09:39 , Blogger Kvit balkong sa ...

Så kjekt det så ut! Ikke alle forunt å ha IKEA i egen stue! ;)
Og det hadde jo vært kjekt om IKEA kom til Haugesund! :)
Ha en fin dag!
Klem <3

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 11:25 , Anonymous Anonym sa ...

Så flott at du åpna heimen din og så får vi håpe at IKEA kan komme til Haugesund i framtida:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lillian

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden