tirsdag 26. mars 2013

Atelier

Lillebror liker godt å tegne og pusle. Den siste tiden har han begynt å dekorere spisebordet vårt med kunst. Han er jo selvsagt et meget begavet barn. Pusler de vanskeligste puslespill og tegner de vakreste kunstverk. Sånn objektivt sett, selvfølgelig. Og nå har vi lagt til rette for at han skal utvikle seg videre. En krok på kjøkken er blitt hans atelier og der har han selvsagt tilgjengelig det en liten kunstner trenger.


Legg merke til at en av hans kreasjoner allerede har plass på arbeidsbordet.

Og her er en av den unge mannens kunstverk.

Det går nok ikke mange årene før vi kan leve av lillebrors kunst.

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 26. mars 2013 kl. 23:51 , Blogger nr.15 sa ...

Herligt innlegg:)
Sånn kan en jo og vinkle skribling her og der;) Jeg har da flere begavede(?) barn, så kanskje alderdommen er reddet??
ha ha, du er god!

 
Klokken 27. mars 2013 kl. 09:20 , Blogger Kvit balkong sa ...

Så fantastisk å høre det på den måten! For det er lett å forsvinne inn i frustrasjon og sinne... Jeg ler! :) og tenk hvor gøy de har det og hvor flinke de synes de er. :) ha en fin påske! :)
Klem <3

 
Klokken 27. mars 2013 kl. 09:20 , Blogger Kvit balkong sa ...

Så fantastisk å høre det på den måten! For det er lett å forsvinne inn i frustrasjon og sinne... Jeg ler! :) og tenk hvor gøy de har det og hvor flinke de synes de er. :) ha en fin påske! :)
Klem <3

 
Klokken 7. april 2013 kl. 22:16 , Blogger Dynamisk Salong sa ...

Haha, nå måtte jeg småle for meg selv gitt. Men for en utrolig skjønn, liten krok han har fått da! Innbyr jo til kreativitet og kunstnerisk frihet! Herlig! God søndag til deg, på tampen! Klem fra Beate i Grenland.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden