søndag 22. september 2013

OMG! Finaleplass hos NIB!

Tenk at jeg er plukket ut blant de ti finalistene! Fantastisk! Så stas. Så gøy! Whiiiiii!


Også så fine ord fra dommeren: Her kunne jeg sittet hele dagen! Stemningen er lun og avslappet, og fargebruken nydelig. Liker også at interiøret er en miks av gammelt og nytt, som bestemorsputen i den stramme, nye sofaen. Naturmaterialer tilfører varme, og plommene og rognebærene er helt riktig for årstiden.

Gå inn til NIB. Og stem på din favoritt. Og jeg, jeg tar gjerne i mot stemmer.

Etiketter: ,

8 Kommentarer:

Klokken 22. september 2013 kl. 20:05 , Blogger Høytrykk sa ...

Bildet er så fint! Grattis!

 
Klokken 22. september 2013 kl. 20:46 , Blogger Mitt og vårt hjem sa ...

Hei på deg:)
Eg var egentlig ikkje så sjokkert,tenkte med en gang eg såg innlegget ditt at her var en av finalistene;))
Herligt bilde,oser høst!
Ha en nydelig søndag;)
Klem Siv Mette

 
Klokken 22. september 2013 kl. 22:02 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

Vakkert høstbilde som sier KOSETID;O)Lykke til. Klem fra Ann Elin

 
Klokken 22. september 2013 kl. 23:37 , Anonymous Bente B sa ...

Veldig fint bilde, jeg har stemt på deg :) Lykke til :) Hilsen Bente B

 
Klokken 23. september 2013 kl. 07:37 , Blogger Tina sa ...

Vakkert bilde, og så gøy og gratulerer:) mi inn og gi deg min stemme, så må jeg se på bloggen din. Her har jeg ikke vært tidligere. Fin ny uke:)

 
Klokken 23. september 2013 kl. 10:20 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så masse:))

 
Klokken 23. september 2013 kl. 12:19 , Blogger Miss Susie and the Bandits sa ...

Nydelig bilde som oser av høst :o)
Lykke til i utfordringen!
Klem Susanne

 
Klokken 6. oktober 2013 kl. 22:44 , Blogger Unknown sa ...

For et herlig bilde! Dette er en vel fortjent finaleplass. Elsker de myke oransje tonene, skaper virkelig en god høststemning :) Lykke til!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden