mandag 23. september 2013

These are a few of my favorites things

Her er mine favoritter for tida:

Klokka jeg kjøpte på Genbruken i Sæby for 15 kroner.


Mine favorittfarger for tida; brun, lys orange og blå.


Nydelig fat som jeg har fått av en kollega, skåler kjøpt i Sæby og de kuleste koppene til fem kroner stykket.


Norske planter kjøpt på lørdagens loppis. Fra 1949 og med inspirerende botaniske bilder.


Keramikkvase kjøpt på Bagasjeromsmarked i Haugesund. Og hagens epler.


Det skal bli en inspirende høst, kjenner jeg.

PS: Det er mulig å stemme i dag også. Ny sjanse hver dag, ser det ut for. Her finner du NIB-finalen for september.

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 23. september 2013 kl. 22:33 , Blogger Unknown sa ...

Nydelige ting. D

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden