søndag 24. november 2013

Gammel vs ny

I sofakroken har vi to lamper. Den ene er ny (ok, snart ett år gammel), den andre er gammel (men ny for oss). Begge gir godt lys i høstmørket og jammen meg syes jeg at de begge passer inn hos oss.


Den gamle aner jeg ikke hva heter (vet du?), men den minner meg om en lampe farmor hadde. Også er den bronsebrun. Perfekt farge!


Den andre lampa er fra Luceplane. Jeg liker spesielt at det er dimmer på den.


Ikke den mest fargerike stua. Alltid før julens rødfarge får plass i stua føler jeg for en fargeløs tilværelse.


Med ønsker om en strålende søndag!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 24. november 2013 kl. 17:20 , Blogger nr.15 sa ...

Likte kjempegodt den kvite:-)
Ønsker meg ei vegglampe sjøl som er det lille ekstra;-)
Ei uke til advent, gleder meg til å pynte☆★
Ha ein fin kveld videre:-)
Klem

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden