onsdag 8. januar 2014

Blanke ark på kjøkken

Jula er rydda bort. Både pynt og det meste av maten. Litt tomt og litt deilig. Nytt år og nye muligheter. Blanke ark. Jeg liker det. Og jeg må selvsagt være med på NIB sin utfordring. Det er jo så moro!


Ingenting er mer symbol på blanke ark og nye muligheter enn hvite tulipaner for meg.


Og jeg klarer ikke å se meg mett på de fineste stolene i verden. #særdelesobjektiv




Det blir ikke mange forandringer på kjøkkenet vårt i år. Vi liker det som det er. Det at det er et bruksrom for hele familien.



Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 8. januar 2014 kl. 20:28 , Anonymous Fru her og der sa ...

Det må være så deilig med så stort og herlig kjøkken! Drømmer... Digger stolene i svart. Flott klassiker ;) Nyt kjøkkenet og dei flotte tulipanane!

Ha ei flott veke videre!

 
Klokken 9. januar 2014 kl. 00:09 , Blogger Helene sa ...

Dette liker jeg bedre og bedre jo mer jeg ser på det. Enkel innredning, fine treoverflater, vakkert vindu mellom benk og overskap, lekker flisvegg, og en stor flower pot som prikken over i'en. Nydelig.

 
Klokken 10. januar 2014 kl. 15:03 , Blogger Unknown sa ...

Hei, er det lov å spørre hvor stolene er fra?

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden